Voľné pracovné miesta

Navigácia

Mobilita (Malé partnerstvá) September 2023

SatorályaÚjhely

1. deň
Privítalo nás krásne slnečné počasie. Po krátkej prehliadke školy sme sa presunuli na mestskú radnicu, kde nás privítal primátor mesta. Z centra mesta sme sa vláčikom presunuli do zábavneho parku, kde sme si vyskúšali lezenie na lezeckej stene. Po hodine športu sme sa znova vláčikom vrátili na námestie. Tu na nás čakal bádateľský kvíz o pamätihodnostiach a historických pamiatkach mesta. Deň sme zakončili workshopom, na ktorom deti vytvárali erby okolitých obcí.

FOTOGALÉRIA

2. deň
Dnešné dopoludnie sme strávili v škole. Postupne sme navštívili všetkých 8 tried. V každej nás čakalo malé občerstvenie a rôzne zaujímavé aktivity. V telocvični sme mali štafetové súťaže v zmiešaných družstvách. Popoludnie sme strávili na termálnom kúpalisku v Sárospataku. Rodičia žiakov nám pripravili skvelú večeru. Po nej nasledovali tvorivé dielne a nezabudnuteľný zážitok s Marikou néni. Všetci sme si vytvorili krásne výrobky z prírodných materiálov.
Tešíme sa na ďalší deň.

FOTOGALÉRIA

3. deň
Dnešný deň bol plný nezabudnuteľných zážitkov. Najprv sme navštívili  Historické školské múzeum, Veľkú knižnicu a Rákócziho kaštieľ v Sárospataku. Popoludnie sme strávili v chránených dielňach pre telesne postihnutých. Tu sme si vyskúšali hrnčiarstvo, tkáčstvo, košikárstvo a pletenie náramkov. Podvečer nás privítali žienky z folklórneho súboru Rozmarín v obci Rudabanyácska. Pripravili pre nás skvelú hostinu. Potom sme si vystrelili z luku a navštívili miestny gréckokatolícky kostol.

Unavení sa tešíme do postele.

FOTOGALÉRIA

4. deň
Od rána sme ohýbali tie lieskove prúty,
trochu sme ich pokrútili vznikli z toho ploty.
Potom sme hneď utekli do Karčiho kaštieľa,
okukli sme históriu bolo jej tam priveľa.
Poobede nasledoval ten Füzerov hrad,
postavený bol na kopci už sme mali hlad.
Záverečná diskotéka dopadla na jednotku,
všetci sme si vyslúžili nie jednu funny fotku.

FOTOGALÉRIA

5. deň

Posledný deň pobytu v Maďarsku sme si pozreli produkty miestnych remeselníkov a Prírodovedné múzeum Ferenca Kazinzyho. Potom už nasledovalo len hektické s lúčenie a šťastná cesty pod Tatry.
Köszönöm szépen.

Projekt "Historické ekopomôcky v inkluzívnom vzdelávaní" spolufinancovaný EÚ v programe Erasmus+ organizuje naša škola ZŠ Tatranská Lomnica v spolupráci so ZŠ Jedovnice a Základnou školou zo Sátoraljújhély